Sony Ericsson T715 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson T715 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

jerryx 12-07-2011
Geschreven voor: Sony Ericsson T715 roze

ik heb deze t715 is minder dan een jaar, maar wat een mega telefoon! Ik heb voorheen meerdere nokia's gehad en een paar SE's, maar deze telefoon is erg prettig. Internet (in combinatie met opera-mini) is erg erg snel, zou je niet verwachten voor zo'n goedkope telefoon. Camera is ruk! Had eerst de w800i met minder megapixels, maar deze maakte veel scherpere foto´s..
verder is het veel beklaagde batterijverbruik mi. schromelijk overdreven. Ik zit veel op internet en dan is de batterijduur nog drie dagen. Probeer dat maar eens met je moderne smartphone! sms gaat makkelijk en het is vooral een handzame telefoon. Lekker klein en licht.. Je loopt niet te sjouwen met een halve kilo aan telefoon zoals de galaxy´s van tegenwoordig terwijl internet minstens zo snel is!

sjhevke 10-12-2010
Geschreven voor: Sony Ericsson T715 zilver

Deze telefoon heb ik in juli 2010 aangeschaft toen mijn sony Ericsson W890i na slechts 1 jaar dienst definitief de geest gaf.
Ik ben al jaren Sony Ericsson fan omdat ik de menu's van de GSM's het meest logisch in elkaar vind steken en je de minste handelingen nodig hebt om iemand te bellen of smsen alles is heel intuïtief.
Niets dan lof over de mogelijkheden van het toestel, het kan alles wat je wil voor een toestel in deze prijsklasse, maar de degelijkheid is ver te zoeken. Vooral het in en uitklappen van het scherm levert geluiden op die het beste te omschrijven zijn als "schrapen" dit maakt het geheel een stuk minder soepel uit te klappen.
En mijn grootste ergernis is toch wel de accu, die gaat TE snel leeg. 4 dagen maximaal als ik hem nauwelijks gebruik, maar na 2-3 uur telefoneren is hij bijna leeg, niet handig aangezien ik regelmatig moet bellen voor het werk.
Zeer teleurgesteld mijn vorige Sony's deden ook al niet lang met batterij, maar deze spant de kroon.
Nu een Blackberry gekocht en tis even wennen, maar ik ben er zeker van dat deze WEL 2 jaar mee zal gaan.

Essie73 02-11-2010
Geschreven voor: Sony Ericsson T715 zilver

Ik heb dit toestel pas aangeschaft omdat ik geen toestel met touchscreen wilde. Ik gebruik hem voornamelijk om te bellen en te smsen. Het toestel ligt lekker in de hand. Het menu wijst voor zich (vind ik) terwijl ik had gehoord dat Sony Ericsson een ingewikkeld menu zou hebben. Er zit inderdaad geen wifi op wat wel bij de specificaties op deze site staat. Het geluid vind ik goed te noemen vooral tijdens het bellen. Muziekgeluid is ook heel acceptabel. Nu na 4 dagen is de batterij nog voor meer dan de helft vol. Ik heb wel 3G uitgezet omdat ik internet niet gebruik.

xplicit 07-08-2010
Geschreven voor: Sony Ericsson T715 zilver

Ik heb de T715 pink en vind het een heel erg fijn toestel. Het is simpel in de bediening en het werkt lekker snel. Ben ook heel erg te spreken over het internet.
Heb wel wat minpunten: Er wordt standaard geen USB-kabel geleverd. Wanneer je er een SD microkaartje in plaatst waar reeds MP3's op staan, kun je deze op geen enkele manier instellen als beltoon. Dat lukt alleen als je echt nieuwe MP3's op de T715 plaatst dmv bluetooth of de usb-kabel (die je dus los moet kopen, wel belangrijk ivm updates!).
Verder vind ik de geluidskwaliteit heel erg slecht, maar misschien is er ook iets mis met mijn geluid, want hij kraakt behoorlijk.

frie501960 16-04-2010
Geschreven voor: Sony Ericsson T715 zilver

Heb dit toestel nu ongeveer 1 maand in bezit. Batterij gaat echt veel te kort mee. Er zit dezelfde batterij in als bij mijn oude toestel W300I. daar ging hij makkelijk een week mee. Nu soms maar net 3 dagen.

Heb al zoveel mogelijk uitgezet zoals 3G en screensavers maar dat helpt niet. Iemand een suggestie?

bennie123 27-01-2010
Geschreven voor: Sony Ericsson T715 zilver

leuk en degelijke telefoon zeer goed geluit kon iets harder. afspeel lijst netjes met foto van album. artiesten.albums.tracks.playlists.em meer,baterij was de eerste dagen snel leeg drie daagen.telfoon pakte meedere netwerken 3g uitgeschakelt nu gaat hij ongefeer een week mee matig gebruik

adje62 20-01-2010
Geschreven voor: Sony Ericsson T715 zilver

Ik heb het toestel nu twee weken in gebruik en hij bevalt prima!! Ligt heerlijk in de hand en heeft heel veel mogelijkheden. Ook de batterij gaat veel langer mee dan mijn Nokia 6500 Classic. Ik ben blij dat ik van tevoren wel een USB-kabel en een SDHC geheugen kaart had gekocht, zodat ik ook meteen aan de slag kon toen de telefoon kwam. Het is een echte aanrader!!! (gekocht via Phoneplaza in combinatie met een sim-only abonnement).

Mr.sloos 29-10-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson T715 zilver

Ligt lekker in de hand, muziek klinkt net zo goed als op mijn mp3 speler.